مرجع مقالات ابزار تولید محتوا

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا

ساخت وبلاگ

امکانات وب

در ابتدای کار در مورد مخاطبینتان صحبت کنید نه در مورد خودتان

طبيعتاً همگی می‌پندارند که ما در مرتبه ی اولیه نگران ابزار تولید محتوا اشتباهات خودمان هستیم در حالی که برخی از ما به خیریه می پیوندیم و یا این که برای یاری به دیگر افراد در زمان ها فراغتمان داوطلب می شویم، این درواقع چیزی میباشد که زمانی در مورد تولید ها و یا این که سرویسهای آنلاین در موتورهای کاوش، استارت به کاوش می‌کنیم در امر ما و تمامی چیزهایی که مارک ما کار کشته به ایفا آن میباشد، نمایش داده میشود.
بلاگ Tyrant نمونه خیلی خیر میباشد از یک وب لاگ میباشد که روی بازدیدکنندگان آن تمرکز گردیده‌است. اولی چیزی که به دیده شما می‌خورد هنگامی که به کاغذ ی "در ارتباط ما" آن نگاه می‌کنید، یک کلیپ میباشد که تیتر آن این میباشد:" در زمینه ی اینجانب و شما". در واقع این متن به دو قسمت تقسیم میشود، "درباره اینجانب" و "در زمینه ی شما(نیروهای Tyrant)
 
در صورتی رک بخواهم تیتر کنم، style اول مطلوب شرکت شما وجود ندارد شیوه های نامحسوسی وجود دارااست برای اینکه مشتری مداری نمایید و آن ها را نگهداری نمائید.
•    جملا‌ت ابتدایی خویش را به بحران ها و هدف ها مخاطبین خویش تخصیص بدهید. شایسته ترین طرز برای اکران این که شما در صدد میباشید نیازهای آنها‌را رفع نمائید این میباشد که در ابتدار عمل، عمل خویش را با دلایل متعددی  که مخاطبین به خیال آن‌ها به وبسایت شما برگشت می نمایند؛ استارت فرمایید. در اینجا به عنوان مثال، درنگ می‌کنم این ایده ی نیکی باشد که‌این مسئله را تائید فرمائید که مدیران در یافتن آژانسی که ترکیبی از ابتکار عمل و مهارتهای تکنیکی ضروری باشد با مشکلاتی مواجه می‌باشند که قادر است بعضی وقتها نادیده گرفته گردیده باشند.
•    حقایق را تیتر کن: در شرایطی‌که همچنان به لحاظ شما مشقت بار میباشد که فی مابین پررنگ سازی نقاط فروش و خودستایی های معمولی ی خویش یک فضا خنده رو را آماده نمائید خیلی سادی واقعیتها را برای خواننده‌گان خویش به اکران بگذارید. این مورد می‌تواند هر چیزی را مشتمل بر خواهد شد، از نرخ مراقبت مشتریان تا تعداد کالاهای نو که شما هر ماه ارائه میدهید و یا این که تعداد جوایزی که شما توانسته اید دستیابی فرمائید. هیچ کسی توانا وجود ندارد که ظواهر ناپخته را گزینه دلیل قرار دهد.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 208 تاريخ : چهارشنبه 29 تير 1401 ساعت: 16:01

تولید محتوا برای وب سایت باید دارای استراتژی مشخص باشد

بازدیدکنندگان برای جستجوی یک زمینه  خاص و دوراندیشی ابزار تولید محتوا از آن به وبسایت شما می‌آیند. برای اینکه بتوانید پیام خویش را از روش محتوای خویش به بازدیدکنندگان برسانید می بایست محتوای خویش را با استراتژی های بازاریابی خویش مطابقت و همخوانی دهید. با این ترفند می‌توانید بازدیدکنندگان خویش را برای استعمال و خرید سرویس ها و تولید ها خویش متقاعد فرمایید و در دنیای بازاریابی دیجیتال امروز یک تارنما برنده داشته باشید. در‌صورتی‌که موضوعات محتوای شما دقیقا با حوزه کاری شما مرتبط نباشند شما نمی توانید از بازدیدکنندگان خویش فایده متعددی ببرید.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 139 تاريخ : سه شنبه 28 تير 1401 ساعت: 16:30

متن محتوا باید قابلیت برقراری ارتباط با مخاطبان را داشته باشد

ضمن اینکه داده ها اصلی را در بالای برگه قرار ابزار تولید محتوا می‌دهید، مطمئن گردید که متن محتوا امکان برقراری رابطه را برای خواننده‌گان داشته باشد. اکثر خواننده گان متن را پژوهش می نمایند تا اطلاعاتی که در‌پی آن می‌باشند را پیدا نمایند. در صورتیکه به سادگی آن را در محتوا ی تارنما پیدا نکنند سایت شما‌را شکاف خواهند کرد.

برای درک کردن معیار مداقه این زمینه کافی میباشد به جستجوی خویش در بقیه تارنما ها اعتنا نمایید. آیا مجموع لغت ها آن را از نخستین تا انتها میخوانید یا این که صرفا به داده ها مهمی که پیرو آن بودید اعتنا میکنید؟

به مکان به کارگیری از گزاره های زمان بر از لیست های شماره گذاری گردیده به کارگیری فرمایید. هم اینگونه به مکان استعمال از یک برگه ی اینترنت، محتوای وبسایت خویش را در زبانه های برچسب گذاری گردیده سازماندهی فرمائید.
مدام از "فضای سپید" استعمال نمائید. این خلأ میباشد که جمله ها، تصاویر و بقیه موادسازنده را در برگه اینترنت شما تسلط نموده است. در حالتی‌که چه ممکن میباشد به لحاظ رسد این صرفا فضای هدر رفته میباشد، البته این در واقع شایسته ترین خصوصیت برای ساخت وب سایت میباشد. مقدار قابل توجهی از فضای سپید در نزدیکی متن، آن را برای کاربر قابل تلاوت و شادی بخش خیس می نماید.
همینطور مایحتاج میباشد در هنگام تایپ کردن محتوا متن خویش را به تحت تیم های گوناگون تقسیم نمائید. برای مثال، یک برگه اینترنت درخصوص تغییرات آب و هوایی ممکن میباشد داده ها را در تیتر های پایین قرار دهد:
تغییرات اقلیمی چیست؟

تاثیرات فعلی و حدس گردیده تغییر تحول آب و هوا

بیشتر بدانید

این زیرگروه ها خیر فقط به خواننده گان امداد می نمایند که در کاغذ تکان نمایند، بلکه به موتورهای کاوش امداد می نمایند تا محتوای شمارا پیدا نمایند. برای این که از ویژگیHeader در تارنما خویش استعمال فرمایید. از یک H1 که مطرح ترین هدر میباشد در بالای هر کاغذ به کارگیری نمایید، از هدرH2  استعمال نمایید تا محتوای مهم خویش را غیر وابسته نمائید و از H3 های خرد خیس برای هر توضیح جزئی پایین H2 ها استعمال فرمایید.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 241 تاريخ : يکشنبه 26 تير 1401 ساعت: 15:55

پارامترهای مؤثر هزینه ساخت محتوای آموزشی

محتوای آموزشی نیاز به رعایت چند اصول اساسی ابزار تولید محتوا دارااست به گونه ای که پارامترهای رعایت گردیده در ساخت‌و‌ساز محتوای آموزشی باعث میشود که در هزینه پایانی تغییر تحول ساخت و ساز گردد. در لحاظ داشته باشید که برای رسیدگی ظریف هزینه ایجاد کرد محتوای آموزشی می بایست به صورت ظریف چندین سیاق را مد حیث قرار اعطا کرد.

چگونگی محتوای آموزشی
محتوای آموزشی بایستی کیفیت بالا باشد بدین ترتیب یکی‌از مورد های اساسی در ساخت‌و‌ساز محتوای آموزشی این میباشد که چگونگی ان مد لحاظ قرار بگیرد در لحاظ داشته باشید که عمل ایجاد محتوا به هیچ وجه بی آلایش نبوده و از گروه مسایل بسیار وقت گیر و مشقت بار میباشد هم اکنون در حالتی‌که محتوا بخواهد موضوعی را فراگیری دهد آلرژی آن بیشتر گردد. اینطور که شواهد علامت میدهد در ایجاد محتوای آموزشی مقصود مهم رابطه مشتری با وب سایت شماست پس می بایست تمامی غرض در همین مسیر دنبال خواهد شد. یک آیتم بسیار اصلی در چگونگی متن آموزشی این میباشد که آیا محتوا در شرایط ترجمه جای‌دارد یا این که تألیف؟ در میان این دو مورد تفاوت وجود داراست که شاید یوزرها به خیر متوجه آن نباشند. یک مثال تفاوتی که در‌این مسیر دیده میشود این چنین میباشد که در متن ها آموزشی ترجمه ای فقط یک الی دو وبسایت با لهجه غیر فارسی گزینش گردیده و تالیف کننده استارت بع ترجمه آن می نماید. ترجمه وی بایستی سلیس و سرازیر باشد و یادگرفتن به صورت ظریف و اصولی شکل بگیرد در متن آموزشی تألیفی موقعیت فرق داراست، خودکار تالیف کننده درین خصوصی از محتوا بسیار اصلی میباشد بدین شکل که تالیف کننده وب سایت های داخلی و فرنگی را بارها و بارها گزینه نظارت قرار می‌دهد آن‌گاه محتوایی که از نگاه خویش کیفیت عالی خیس را گزینش نموده و با یک خودکار نو آغاز بع کتابت می نماید بدین ترتیب چگونگی محتوای آموزشی تألیفی مدام بیشتر از مورد های دیگر میباشد و واضح میباشد که هزینه تشکیل داد محتوای آموزشی نیز بیشتر خواهد بود. از سایر مواقعی که برای ساخت محتوای آموزشی بایستی در مسیر هزینه مدنظر قرار بگیرد تصاویر میباشد. می‌دانیم که برای یک محتوای آموزشی تصویر قادر است عالی به مخاطب امداد کند بدین ترتیب استعمال از تصاویر به طور قدم به قدم منجر می گردد که محتوای ارسال گردیده از چگونگی بالاتری منتفع بوده و به نوعی کاربردی خیس باشد. در لحاظ داشته باشید که بعضی از تصاویری که گزینه استعمال قرار می‌گیرد نیاز به ترجمه شدن داراست پس می بایست این دستور نیز به صورت ظریف شکل بگیرد .

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 102 تاريخ : شنبه 25 تير 1401 ساعت: 16:59

محتوا گذاری در اینستاگرام

محتوا گذاری اینستاگرام، یکی شایسته‌ترین ابزار تولید محتوا نحوه های ایجاد محتوا میباشد. این روز ها با دقت به شاگرد شدن شبکه‌های‌اجتماعی و در بالا آن ها کانال اجتماعی اینستاگرام، بخش اعظمی از عموم فرصت متعددی را درین کانال ها میگذرانند. بایستی از ظرفیتی که‌این شبکه های مردمی، به خصوص اینستاگرام در چنگ ما قرار می‌دهد، به شایسته ترین نحو ممکن برای پرورش مارک فردی و تجارت خویش فایده بگیریم. ناگفته نماند که استعمال از اینستاگرام نیاز به علم داراست. شما برای محتواگذاری اینستاگرام باید به یک‌سری نکته دقت داشته باشید تا بتوانید از این ابزار و کانال اجتماعی به خیر برخوردار گردید.

اینستاگرام
شاید بشود بیان کرد که حاذق ترین و مالامال استفاده کننده ترین کانال اجتماعی که‌این ایام ایرانیان در آن فعال می باشند و از آن استعمال می نمایند، اینستاگرام است. اینستاگرام یک کدام از کانال اجتماعی است که در صدر با مقصود به اشتراک گذاری عکس استارت به عمل کرد. البته در صدر و این ایام شاهد این مورد هستیم که‌این کانال اجتماعی تبدیل به پلتفرمی برای اشتراک گذاری عکس و ویدیو است.

به جرئت می قدرت ذکر کرد که امروزه هر فردی که تلفن همراه هوشمند در چنگ دارااست، در اینستاگرام نیز حضور دارااست. بخش اعظمی از اشخاص مجال زیاد را در اینستاگرام سپری می نمایند. عکس های خویش را به اشتراک میگذراند، عکس ها و ویدیو های دیگرافراد را تماشا می نمایند و لذت می‌برند.

با اعتنا به همگی این مسائل شما میتوانید از اینستاگرام تحت عنوان یک ابزار قوی برای تجارت خویش سود بگیرید. همین که تعداد بسیار متعددی از اشخاص فرصت متعددی را درین کانال اجتماعی سپری می نمایند، به خیر قادر است برای شما تحت عنوان وسیله ای برای فروش و بازاریابی تبدیل خواهد شد.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 142 تاريخ : چهارشنبه 22 تير 1401 ساعت: 16:57

چگونه می‌توان استراتژیست محتوا شد؟

زمانی که مهارت‌های مایحتاج را برای یک استراتژیست محتوا ابزار تولید محتوا استخراج کردید، چطور به‌دنبال عمل استراتژیست محتوا میگردید؟

استراتژیست محتوا شغلی با درآمد مطلوب میباشد و به گفته ZipRecruiter ، میانگین حقوق و دستمزد هر ساله یک استراتژیست محتوا در آمریکا 85،859 دلار میباشد. اکثر کارفرمایان درپی دست‌کم سه عدد پنج سال تجارب در نقشهای مربوط به بازاریابی مانند مدیریت محتوای دیجیتال، مولف اینترنت یا این که ویرایشگر محتوا می باشند. لیسانس در هر مورد از موضوعات مانند انگلیسی، خبر نامه نگاری، پیوندها، بازاریابی، تایپ کردن ایده پرداز، تایپ کردن فنی، رئیس داده ها و غیره ما یحتاج میباشد. برای برتری بر رقبایی که پیرو کار استراتژیست محتوا می باشند، تجربیات عملی در تولید محتوای دیجیتال، بازنویسی محتوا، یادگیری اصول seo، بسط دسته مهارت استراتژیست محتوا موردنیاز میباشد. در غایت، یک صاحبکار و شغلی پیدا نمائید که به شما یاری می‌نماید نقاط قوت خویش را به حداکثر برسانید.

یک نمونه از یک مسیر شغلی برای تبدیل شدن به یک استراتژیست محتوا میتواند این باشد که مهارت‌های خویش را در نقش‌های گوناگون مانند خالق محتوا، ویرایشگر محتوا، دارای تخصص seo پیش از جابجایی به کار استراتژیست محتوا بسط دهید. در بعد از ظهر پرسنل امروزی که تخت گاز در حالا بسط میباشد، نیاز مداوم به یادگیری مهارت‌های نو برای محافظت مراحل وجود دارااست. به خواسته جنبش درین دنیای کاری غیرقابل در نظر گرفتن، متخصصان بایستی به مهارت‌های مدرن نگاه نمایند تا از آنان عقب نمانند.

مهارت آموزی برای متخصصانی که خواستار شغلی مهیج می باشند بسیار اساسی میباشد این فرمان به شما یاری می‌نماید تا علم حوزه خویش را تطبیق داده و تکامل دهید، بدین ترتیب به راحتی می توانید یک عمل تازه، یک سازمان نو یا این که یک رشته تازه را پیدا فرمایید.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 1079 تاريخ : سه شنبه 21 تير 1401 ساعت: 15:55

بازاریابی محتوا و رابطه آن با احساسات و عواطف مشتریان

امروزه بیشتر از هر فرصت دیگری عموم رغبت ابزار تولید محتوا دارا هستند تا نسبت به شما احساسات‌شان را نشانه دهند و از این شیوه بر شما اثر بگذارند. جهانی آکنده‌از صداهای متفاوت و تنوع مفهوم ها که در کسری از ثانیه می‌قدرت به هزاران تصویر و مقاله در ارتباط این موضوعات دست پیدا کرد. در‌این حالت اعتنا و تمرکز یکی ارزشمندترین کارهایی میباشد که می بایست جاری ساختن دهیم. امروزه در بعد از ظهر داده ها دیگر خریدار بیشتر از فروشنده در امر بعضی تولیدها دور اندیشی داشته و صرفا مشورت و به نوعی ارشاد درباره ی تصمیم گیری پایانی میباشد که می تواند به آن نیاز پیدا نماید.

داده های عددی جالبی در  این مسئله در اختیار میباشد به طوری که آرم می دهد بیش تر از 81 درصد مشتریان درباره‌ی یک فرآورده پیش از خرید آنلاین آن داده ها کافی دارا هستند و تفحص کرده‌اند. همین منبع اطلاعاتی خاطرنشان می‌سازد که مشتریان پیش از خرید پایانی از روش دکان‌های اینترنتی 79 روز را صرف تفحص و مطالعه دراین باره می‌نمایند. در واقع در شرایطی‌که مشتریان پژوهش ها خویش را از منابع مختلفی مانند گوگل اعمال می دهند این بازاریابی ایجاد محتوا میباشد که می تواند به یاری شما بیاید.

آن ها درین جستجوگرها مطالب عجیبی را سرچ می‌نمایند از قبیل ایده‌هایی برای روز به دنیا آمدن همسرم و ناگهان به مطلبی از این دست واکنش می‌نمایند: "پنج کادو دوست داستنی برای روز ولادت همسرتان" از اینجا به آن‌گاه تجارت شما استارت می گردد. در واقع این Content marketing میباشد که به کمک شما آمده‌میباشد. فراموش نکنید بازاریابی ایجاد محتوا یک ماراتن میباشد و خیر لزوما دو سرعت. در واقع گزینش و تعریف‌و‌تمجید کلید کلمه‌های مشخص و معلوم نیاز به پژوهش ها پهناور‌ای دارااست که گوگل یکی‌از شایسته ترین آیتم‌ها دراین مورد میباشد.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 123 تاريخ : دوشنبه 20 تير 1401 ساعت: 15:55

ایده‌های تولید محتوا در قالب نظرات مشتریان

این شغل یکی شایسته ترین ایده‌های ابزار تولید محتوا ساخت و ساز محتوای بیزنس خرد میباشد. بعداز ارائه شایسته ترین سرویس ها از مشتریان خویش حیث بخواهید. حتی هنگامی که عموم شایسته ترین‌ها را اخذ می‌نمایند، به صورت اتومات عملکرد می‌نمایند در ارتباط آن با تمامی به اشتراک بگذارند.

شایسته ترین ایده ها را با یاری نشانی نشانی اینترنتی آنان گردآوری فرمایید و آنها‌را از روش محتوای خویش تبلیغ فرمایید. شما میتوانید در طول تبلیغ تولیدات خویش، نظرها خویش را نیز تبلیغ نمایید. این را می‌قدرت یک ابزار بازاریابی خودساخته در لحاظ گرفت. به این ترتیب شایسته ترین نظرها را از مخاطبان خویش اخذ نمائید و تحت عنوان محتوای تبلیغاتی تبلیغ فرمایید.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 115 تاريخ : شنبه 18 تير 1401 ساعت: 16:13

چگونه می‌توان تولید محتوا کرد و از این راه درآمد کسب کرد؟

اکثری از عموم می خواهند ساخت محتوا نمایند و از آن درآمد ابزار تولید محتوا دستیابی نمایند! قابلیت و امکان ایفا این شغل وجود داراست و هرکسی قادر است آغاز به ایفا شغل نماید. در شرایطی‌که این مقاله را میخوانید، احتمالاً می خواهید تبدیل به تولیدکننده محتوا گردید، ولی مطمئن نیستید که چه‌طور آغاز نمائید یا این که مطمئن نیستید که برنده خواهید شد یا این که خیر. با وجود ارتقا تعداد عده ای که به بیزنس محتوا و رسانه میپردازند، هنوز این قابلیت و امکان وجود دارااست که در سال 2021 قدرتمند به ساخت‌و‌ساز محتوا باشید.

اکثر تولیدکنندگان محتوا به گوشه و کنار خویش محصور نیستند، این بدان معناست که می توانند هجرت نمایند که در فیض انعطاف پذیری متعددی در معاش خویش دارا هستند. با سپری شد فرصت، کسب درآمد برای تولیدکنندگان محتوا سهل‌خیس و سریع‌خیس می گردد. ساخت و ساز کنندگان محتوا هیچ گاه تا قبل از این فقط با ساخت و ساز محتوا نتوانسته بودند تا این حدی که امروزه درآمد دارا هستند، درآمد آنلاین داشته باشند. در شرایطی که می خواهید تحت عنوان آفریننده محتوا غالب گردید می بایست "چرایی" شغل خویش را شعور نمایید. برای ساخت‌و‌ساز محتوای پیوسته شما بایستی طاقت و طاقت کافی برای مراقبت فرآیند فعالیت خویش داشته باشید.

درباره راه و روش‌هایی که میتوانید از محتوای خویش درآمد دستیابی فرمایید توضیحاتی درپی ارائه شده است:

تبلیغات بدون واسطه:
یک کدام از او‌لین مورد‌هایی که عموم به آن روی میاورند تبلیغات میباشد. در حالتی‌که در YouTube یا این که پلت هیبت‌های شبیه می‌باشید، ممکن میباشد بتوانید مستقیماً بر پایه ی تبلیغاتی که پلتفرم شما برای اکران تعیین می‌نماید، درآمد استخراج نمایید. در غیر این شکل، میتوانید میزبانی تبلیغات خویش را گزینش نمائید. این یک استراتژی معمولی میباشد که بازدهی متناسب با مجموع مخاطبان شمارا ارائه میدهد، البته بعضا از یوزرها شما از تبلیغات سپاس نخواهند کرد و مدام این خطر وجود داراست که پس از ارائه تبلیغ فرآورده آوازه شما به خطر بیفتد.

 

بک لینک و پیوند‌ها:
می توانید از بک پیوند‌ها در محتوای خویش استعمال نمائید و با سایر افراد همیاری فرمائید. با داشتن یک بک لینک و پیوند در محتوای خویش، تحت عنوان درصدی از تعداد فروش‌هایی که ذیل تأثیر محتوای شما ایفا می گیرد، درآمد استخراج میکنید (معمولاً بستگی به تعداد اشخاصی داراست که روی پیوند کلیک می‌نمایند). با دفاع مالی، انعطاف پذیری بیشتری خواهید داشت. ممکن میباشد از سخن در زمینه‌ی یک کالا خاص درآمد استحصال فرمایید، یا این که حتی ممکن میباشد محتوای فرد دیگری را با دریافت کردن هزینه ارائه دهید.

 

امداد‌های مالی:
درخواست یاری‌های مالی میتواند نا مطلوب به لحاظ رسد، ولی وفادارترین دوستداران شما امداد خواهند کرد.

 

محتوای کیفیت خوب:
همینطور می توانید با محتوای ازروی اختیار که عمیق‌خیس یا این که انحصاری‌خیس از شغل های بی آلایش شما میباشد، درآمد استحصال نمایید. وب لاگ نویسان اکثر اوقات محتوای با کیفیت و خاص را در پوسته یک کتاب الکترونیکی یا این که یک دسته ارائه می دهند.

 

اشتراک:
بسته به ماهیت محتوای شما، ممکن میباشد بتوانید اشتراک نیز بفروشید. در برخی از وبسایت‌ها، یوزرها می توانند با اشتراک مبلغی، محتوای فارغ از اطلاع رسانی اخذ نمایند. در بعضی دیگر، یک اشتراک میتواند مزایای ویژه برای آن‌ها ساخت‌و‌ساز نماید، مانند دسترسی به یک فید محتوای به طور کاملً متعدد یا این که دانلود فیلم و سریال.

 

فروش محصول:
ممکن میباشد بتوانید با فروش محصول درآمدزایی نمائید. فروش تولیدات جذاب مانند بلیز، کلاه یا این که استکان با برند تجاری شما قادر است سبب ساز کسب درآمد گردد و هم موضوع‌ای برای تبلیغات بدون‌پول در آجل به شما میدهد.

 

مشورت کردن یا این که سرویس ها ویژه:
در شرایطی‌که در موضوع انتخابی خویش کارشناس می‌باشید، میتوانید سرویس ها مشورت‌ای را با هزینه ساعتی ارائه دهید. در غیر این شکل، ممکن میباشد بتوانید سرویس ها ویژه‌ای را ارائه دهید، مانند پیام‌های از پیش ضبط گردیده برای طرف داران یا این که جلسات مربیگری. این فعالیت به کوشش بیشتری نیاز دارااست ولی میتواند بسیار سودآور باشد.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 108 تاريخ : پنجشنبه 16 تير 1401 ساعت: 15:00

اهمیت فروش محتوا برای استراتژی های شما

عموم از اشخاص و کمپانی‌هایی که به آنان اتکا دارا هستند ابزار تولید محتوا و خط مش حلی برای نیازهایشان ارائه میدهند خرید می‌نمایند. با این اکنون، به کار گیری از فروش محتوا برای ارتقا اثربخشی استراتژی‌های بازاریابی شما اساسی میباشد. نمایندگان فروش نمی‌توانند همزمان در کلیه جا حضور داشته باشند. البته آنان میتوانند از محتوایی به کارگیری نمایند که مستقیماً به نیازهای خریدار مربوط میگردد و به آن ها یاری می‌نماید. در اینجا یکسری جنبه مازاد وجود داراست که بایستی در لحاظ بگیرید:

فروش محتوا شمارا در رادار مشتری‌ها نگه می دارد.

مشتری‌ها در یک دیده به هم زدن وجود شما‌را فراموش می‌نمایند.

جایگزین‌های بسیار متعددی وجود داراست.

فروش محتوا ضمانت می‌نماید که در فواصل وقتی متناوب با داده ها جذابی که برای جلب عشق آن ها پیاده سازی گردیده‌‎میباشد به آنان دسترسی پیدا میکنید.

با به کار گیری از فروش محتوا، به آن‌ها یاداوری می کنید که چه کسی می باشید و چه میکنید.

همینطور برای ارجاعات، آشنایی مارک و بقیه ارکان حیاتی برای بازاریابی دیجیتال خوب میباشد.

فروشندگان عالی میدانند که کالا یا این که سرویس ها آن‌ها چه نقص خاصی داراست. آن ها همینطور با معدل اعتراضات مشتری‌ها بسیار هماهنگ می‌باشند.

خوب میباشد مواقعی را گزینش نمائید که می دانید راهکار روشنی برای آن ها وجود دارااست و میتوانید جواب آنها‌را ارائه دهید.

به کارگیری از فروش محتوا برای امداد به اشخاص غیر تصمیم گیرنده. در بعضا از موردها، شخصی که با آنان در تماس می‌باشید، لزوما تصمیم‌گیرنده آخری نیستند. و این اشکالی ندارد و تماما طبیعی میباشد. شایسته ترین نصیب درباره ی به کارگیری از فروش محتوا درین نوع حالت این میباشد که به آن مجموعه از اشخاص غیرتصمیم‌گیرنده داده ها مازاد داده می‌گردد که آن‌گاه می توانند آن‌ها‌را به افرادی که قصد خرید را دارا‌هستند ارائه نمایند.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 97 تاريخ : چهارشنبه 15 تير 1401 ساعت: 17:35

ایده تولید محتوا با ارائه کتاب‌های الکترونیکی خاص

ساخت کتاب الکترونیکی یکی آن آیتم‌هایی میباشد ابزار تولید محتوا که عمل می نماید، ولی گردآوری آن مجال میبرد. شما می خواهید یک کتاب الکترونیکی کوتاه بسازید که به اشخاص یاری دهد نگاهی حقیقی وواقعی به منزلت شما داشته باشند. این میتواند چیزی به آسانی معالجه آکنه برای قسمت محافظت از پوست یا این که یک راهنمای رسانه‌های اجتماعی برای مبتدیان باشد. شما صرفا میخواهید به عموم دلیلی بدهید تا وارد وبسایت شوند و سایر محتوایی را که در آن دارید ببینند.

 

ایده ساخت‌و‌ساز محتوا با پرسیدن لحاظ کاربر
چه گونه می دانید مخاطبان شما می‌خواهند چه نوع محتوایی را ببینند؟ مستقیماً از آن ها بخواهید که به شما بگویند. از آن ها در امر عاداتشان بپرسید. موردنیاز وجود ندارد یک پرسش بدیهی با جواب آری یا این که نه قطعی داشته باشید. تنها منش‌هایی پیدا نمائید که عموم را به صحبت زدن وادار نمائید.

تعجب خواهید کرد که بعضا از این بیانات چقدر می توانند جذاب باشند. جواب دهندگان ممکن میباشد سوای اینکه متوجه باشند، استارت به ارائه ایده‌های محتوای نو به شما نمایند.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 152 تاريخ : سه شنبه 14 تير 1401 ساعت: 16:24

کاهش ریسک های احتمالی در تولید محتوا تخصصی

هر نوع بازاریابی به غیر از ایجاد محتوا تخصصی ابزار تولید محتوا ریسک اختصاصی به خویش را داراست. در حالیکه دیگر طریق های بازاریابی ممکن میباشد براساس آنچه که تصور میشود؛ برخورد گزینه انتظار را نداشته باشند. ساخت‌و‌ساز محتوا تخصصی همواره ریسک کمتری درپی داراست. به‌این انگیزه که هیچ هزینه ی بدون واسطه گزافی برای چشم شدن به وسیله استفاده کننده نمی پردازید. و اما به نوعی هر نوع بازاریابی دیگری قادر است بسته به محل متبوع برای چشم شدن، ترافیک معینی را به شما تحویل دهد.

در‌صورتی‌که ساخت محتوا تخصصی فارغ از هیچ هزینه ای میتواند مدام استفاده کننده جدیدی را به سمت تان جلب کند. ولی این نوع ریسک صرفا قسمت کوچکی از زمینه مرتبط با بازاریابی برای ارتقا ورود به یک تارنما را دربرگیرنده میشود. با این هم اکنون، به لحاظ می‌رسد هزینه کردن برای این نوع محتوا با مزایای بیشتر مدام غالب ی میدان ارتقا استفاده کننده و دستیابی سکو ی خوب فی مابین رقبا خواهد بود.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 101 تاريخ : دوشنبه 13 تير 1401 ساعت: 16:26

انواع تولید محتوا برای سایت ها

در قبل ایجاد محتوا در وبسایت‌ها ابزار تولید محتوا فقط به محتوای متنی محصور می‌شد البته امروزه ایجاد محتوا اشکال گوناگونی داراست. ساخت و ساز محتوا متنی صرفا یک مثال از گونه های آن میباشد و در وبسایت ها از اشکال متعدد محتوا به کارگیری می گردد.

محتوا متنی
این نوع محتوا یکی سابق‌ترین شیوه‌های ایجاد محتوا میباشد. با به کارگیری از محتوا مبتنی شما میتوانید مبتنی بر کلید کلمه و واژه‌های استاندارد خویش محتوا را برای یوزرها با صرفه نمائید. در‌این‌حالت‌ یوزرها در حالتی که که واژه و کلمه و یا این که کلید کلمه و واژه خاصی را کاوش نمایند و شما بر طبق آن واژه و کلمه محتوا ساخت و ساز کرده باشید از روش موتور کاوش ها به سمت تارنما شما هدایت خواهند شد. سفارش میکنیم که در این مورد به استیناف نوشته ی علمی سئوی عبارات کلیدی نیز بپردازید

 

 

موتورهای کاوش محتوا متنی تارنما شمارا نظارت کرده و کلید واژه و کلمه‌های اساسی آن را پیدا می‌نمایند و در شرایطی‌که که یوزرها مطابق کلید کلمه های قرار گرفته در محتوا متنی شما جستجویی را اعمال دهند این موتور‌های کاوش صفحه های تارنما شمارا برای یوزرها نشانه خواهند بخشید تا به سمت تارنما شما هدایت شوند.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 138 تاريخ : شنبه 11 تير 1401 ساعت: 16:13

روانشناسی رنگ در تولید محتوا چه تأثیری دارد؟

ساخت‌و‌ساز محتوا در سال های اخیر مبتلا ابزار تولید محتوا تغییرات متعددی شد‌ه‌است و دیگر مانند کهن روند ساخت محتوا اعمال نمی شود و از استانداردها خصوصیت های متعددی در ساخت‌و‌ساز محتوا مستعمل میباشد و یک از موردها اصلی در ساخت و ساز محتوا روانشناسی رنگ در ایجاد محتوا میباشد. به‌این مضمون‌ که رنگ ها را در محتوای خویش چه گونه به عمل ببریم که منجر جذب استفاده کننده خواهد شد.

 روانشناسی رنگ در ایجاد محتوا یعنی چه؟
 روانشناسی رنگ در ایجاد محتوا در واقع به‌این مضمون‌ میباشد که با به کار گیری از رنگ ها در قسمت های محتوا یوزرها را به به کارگیری از یک کالا و یا این که تصمیم گیری در خصوص خرید یک محصول و فرآورده یاری فرمایید. این یاری با استعمال از رنگ ها شکل می‌گیرد و در واقع با به کارگیری از رنگ ها نسبت به متقاعد کردن کاربر مبادرت میکنیم. درین میان ایرادات بخش اعظمی نیز وجود داراست از جمله کل یوزرها وب سایت ها از یک رنگ خوششان نمی آید و یااینکه رنگ ها تأثیر یکنواختی در طی ساعت ها شبانه روز بر روی یوزرها ندارند.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 93 تاريخ : سه شنبه 7 تير 1401 ساعت: 16:27

آیا الگوریتم رنک برین در فیلتر تمامی نتایج نقش دارد؟

در سال 2015 ، زمانی که الگوریتم رنک برین گوگل ابزار تولید محتوا برای امداد به ارائه حاصل کاوش هوشمند خیس از فی مابین رفت، تنها در 15٪ از تمام جستجوهای گوگل به کار گیری میشد. با این اکنون در سال 2016 ، وقتی که اظهار شد که الگوریتم رنک برین گوگل نتیجه ها شگفت آور خیر و خوبی را ارائه می‌دهد ، پشت گرمی بدین الگوریتم بیشتراز پیش تقویت یافت. با این حالا، هنوز هم الگوریتم رنک برین گوگل آحاد اطلاعات را پردازش نمی نماید، و بیشتر مرتبط با اکران آن تیم از نتایجی میباشد که برای گوگل نامشخص می باشند.
این سود از بیانات استیون لوی استخراج می‌گردد. او اظهار داشته میباشد که الگوریتم رنک برین گوگل احتمالا در اکثری از حاصل کاوش نقش دارااست، ولی با این درحال حاضر در همگی ی کاوش ها نیز سرگرم نخواهد بود.
منطق پشت رمز الگوریتم رنک برین گوگل مشغول شدن در پردازش کلیه پرس و جوها وجود ندارد، این بسیار بی آلایش میباشد - صحیح هنگامی که گوگل به معنای یک پرس و جو اتکا داراست، ولی بی‌بهره میباشد این الگوریتم را به شغل می‌گیرد. الگوریتم رنک برین گوگل فقط هنگامی وارد بازی می شود که گوگل نمی‌تواند پرسش متبوع استفاده کننده را شعور نماید و به آن جواب اثر گذار و روشنی دهد.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 98 تاريخ : دوشنبه 6 تير 1401 ساعت: 18:16

تجزیه و تحلیل خوانایی در Yoast SEO چه کاری انجام می دهد؟

تجزیه و بررسی خوانایی با استعمال از یک الگوریتم گزینش ابزار تولید محتوا می نماید که پست شما چه واحد سنجش قابلیت و امکان خوانایی دارااست. این الگوریتم بسیار با تمرکز پیاده سازی گردیده است به طوری که بتواند فارغ از طاقت فرسا‌گیری‌های بیشتراز حد، به صورت ظریف متن شما‌را بررسی نماید. این الگوریتم دارنده یک‌سری محاسبه لیست میباشد که در طی تایپ کردن یک پست به شما مشورت خواهد بخشید. به عبارت دیگر، با تبعیت از پیشنهاد‌هایی که ارائه می‌گردد میتوانید امکان خوانایی و فهم شدن متن خویش را ارتقاء دهید.
به نوعی یواست سئواز شما می خواهد که متن خویش را بی آلایش سازی فرمایید. اما مقصود مهم این وجود ندارد. بلکه مقصود مهم کتابت محتوا میباشد که به آسانی بوسیله اشخاص فهم و شعور خواهد شد. در اینجا می‌قدرت به سراغ گزاره‌ای از سارا ریچاردز (قهرمان پیاده سازی محتوا) رفت که در زمینه‌ی با معمولی سازی متن برای فهم عالی آن می گوید:
"شما متن را معمولی سازی نمی کنید بلکه آن را روشن سازی می کنید."
شما با معمولی سازی محتوا، به صورت اتومات مخاطبان خویش را ارتقاء می‌دهید چرا‌که اشخاص بیشتری پیام محتوای شما‌را ادراک می‌نمایند. همینطور در حیث داشته باشید که شما محتوای خویش را صرفا برای اشخاص نمی‌نویسید، بلکه دستیارهای مجازی مانند الکسا و سیری نیز بایستی بتوانند آن را فهم نمایند. و حتی گوگل نیز به صورت فزاینده‌ای از مطالبی که به طور خوانا درج شده باشند برای حاصل بی نیاز مانند جواب‌های پررنگ یا این که فیچر اسنیپت استعمال می‌نماید.
در کل پیشنهاد‌هایی که در قسمت خوانایی می‌شود پیشنهاد هایی همگی جانبه و پایانی وجود ندارد، البته می تواند سرنخ‌هایی را از واحد سنجش دشواری متن و سکو خوانایی آن به شما بدهد. دقت به سکو ی خوانایی متن بسیار اصلی میباشد به دلیل آن که این فاکتور در مرتبه بندی اثر به سزایی دارااست.
 
یواست seo چه نظارت هایی را درباره ی فاکتور خوانایی اعمال میدهد؟
تحقیق هایی که‌این پلاگین اکنون اجرا میدهد به گستردن ذیل میباشد:
• به کارگیری از عبارات ربط
آیا از عبارات ربط مانند "مهمتر از کلیه"، "به جهت"، "به این ترتیب" یا این که "ضمن این" برای یک پارچه نمودن متن خویش استعمال می‌کنید؟ به کارگیری از این لغت ها جریان نوشته ی علمی ی شمارا بهبود می‌بخشد به دلیل آنکه این کلمات نکاتی را در زمینه ی ادامه ی مقاله در چنگ خواننده قرار می‌دهند.
• استارت جمله‌ها
آیا مجموع پاراگراف های پی در پی شما با یک واژه آغاز میشود؟ این زمینه ممکن میباشد متن را برای خواننده ی شما تکراری و کسل کننده نموده و تا حدی آزار دهنده باشد. همواره عملکرد داشته باشید تا جمله‌ها متنوعی را در نوشته‌ی علمی ی خویش به فعالیت ببرید به این دلیل که این عمل سبب ساز می گردد متن شما جالب خیس گردد و قابلیت و امکان خوانایی آن ارتقا پیدا نماید. ولی به غیر از اوقاتی که می خواهید چیزی را اثبات نمائید و یا این که از این طریق تحت عنوان یک مدل نوشتاری به کارگیری می‌کنید.
• شاخص خوانایی پیکان
این امتحان دارای شهرت در دنیا متن‌ها را تجزیه و آنالیز می‌نماید و آن ها را در مقیاس 1 تا 100 مرتبه بندی می نماید. هرچه امتیاز تحت خیس باشد ترازو خوانایی متن کمتر میباشد. متن هایی که درین امتحان دارنده نمره ی سهولت خوانایی بالایی می باشند (حدود 100) بسیار سهل و آسان ادراک می‌شوند. این متن‌ها عموما جملا‌ت کوتاهی دارا‌هستند و هیچ کلمه و واژه ای بیش تر از دو هجا ندارد. معمولا اعتقادوباور بر این میباشد که نمره ی سهولت 60 الی 70 برای محتوای اینترنت قابل قبول و نرمال میباشد.
• ارتفاع جمله
بعضا از اشخاص رغبت دارا‌هستند از پاراگرافهای بسیار زمانبر استعمال نمایند. این فعالیت فقط موجب میگردد که متن شما کسل کننده به حیث رسد. پس آن را بشکنید و از پاراگرافهای کوتاه تری به کارگیری فرمائید. همینطور فراموش نکنید که جملا‌ت مهم خویش را مقداری متفکرانه خیس مطرح نمایید.
• توزیع زیرعنوان
دقیقا شبیه جمله های زمانبر، نسخه برداری کردن متن های سوای تیتر فرعی نیز مشقت بار میباشد و این مورد متن را کسل کننده می نماید. به این ترتیب توجه داشته باشید که آیا از پایین عنوانهای کافی در متن خویش استعمال نموده اید یا این که نه. این مورد به خواننده گان امداد می نماید تا آنچه را که می‌خواهند سریع خیس پیدا نمایند.
• ارتفاع گزاره
ارتفاع پاراگراف یکی جنبه های مهم میباشد که قادر است خوانایی متن شما‌را کم کند. در حالتی که اکثر جملا‌ت شما خیلی زمانبر میباشد (بیش تر از 20 کلمه و واژه)، اشخاص حین قرائت جمله‌ها پیام اساسی شما‌را گم می نمایند. خوانند‌گان اکثر اوقات مجبورند تعدادی کلمه و واژه به عقب برگردند تا خواسته شمارا دریابند. این قضیه بسیار خسته کننده و بی فیض خواهد بود. بدین ترتیب عملکرد نمائید تعداد لغات یک پاراگراف را نظارت نمایید. جمله ها خویش را کوتاه نمایید. مقصود فهم سهل و آسان میباشد، خیر خلق و خوی یک شاهکار ادبی غامض.
• جمله‌ها مجهول
به کار گیری از جملا‌ت مجهول در متن سبب میگردد تا پیام شما به صحت منتقل نشود به این دلیل که شعور ساختار جملا‌ت در‌این پوسته مشقت بار میباشد.هرگاه خواستید از جمله‌ها مجهول استعمال فرمایید، عملکرد فرمایید جایگزین معلومی برای آن در لحاظ بگیرید.
 
زبانهای تامین گردیده
تجزیه و نظارت خوانایی گویش انگلیسی و یکسری گویش مانند آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، پرتغالی و روسی را تامین می نماید. به این ترتیب خصوصیات را به ازای هر لهجه تحقیق نمایید. چرا‌که یواست بهینه سازی به صورت مداوم در درحال حاضر اضافه کردن لهجه های تازه هست.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 180 تاريخ : يکشنبه 5 تير 1401 ساعت: 14:34

تولید محتوا در اینترنت چه کاربردی دارد؟

در واقع برای محتواهای اینترنتی نمی‌توانید ابزار تولید محتوا تعریف‌و‌تمجید خاص و مشخصی ارائه اعطا کرد. ولی کلاً ساخت‌و‌ساز محتوا در وب تماماً یک معنی بسیار عمیق و کلان را در بر می گیرد. روی هم رفته می‌اقتدار چنین ذکر کرد که، هر محتوایی را که در وب مشاهده می کنید، محتوای اینترنتی گفته می شود و این نوع محتواها یکسری محتواهای اثبات می باشند و در واقع ارتباطی به مورد عمل، نوع محتوا و غیره ندارند.

محتواهای این شکلی می تواند در هر نوع قضیه، حوزه و یا این که منطقه خاصی ایجاد گردد و مخاطبین مقصود هم با یک جستجوی معمولی به آن دسترسی داشته و از همگی اصلی‌خیس اینکه آن را با دیگرافراد به اشتراک بگذارند. کلاً به اطلاعاتی که راجع‌به یک متاع، متاع و یا این که هر مسئله خاصی در وب باشد و سایرافراد آن را در فضای دیجیتال اخذ می‌نمایند، محتوای اینترنتی گفته می­گردد.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 251 تاريخ : شنبه 4 تير 1401 ساعت: 16:05

مراحلی که در سفارش تولید محتوا باید طی شود

تمامی ما این ایام دیگر می‌دانیم ساخت محتوا چیست ابزار تولید محتوا و چه کاربردی و فوایدی دارااست. البته به جهت نداشتن تدبیر و یا این که مشغله زیاد کاری قابلیت اینکه ایجاد محتوا برای تجارت خویش در فضای وب جاری ساختن دهیم را نداریم. آنجاست که سروکله ارگانهای متعدد و اشخاص کارشناس پیدا می گردد و جاری ساختن این فعالیت را برای ما سهل و آسان خواهند کرد. توصیه ساخت محتوا دسته اقداماتی میباشد که صاحبان بیزنس اینترنتی با مراجعه بدین سازمان ها و اشخاص درخواست ساخت‌و‌ساز محتوا می نمایند و با پرداخت هزینه رقم خورده این شغل را به اعمال می‌رساند.

توصیه ساخت محتوا و عملکرد برای جاری ساختن آن نقش اصلی در ساخت‌و‌ساز دانایی از مارک شمارا داراست. تجارت های اینترنتی که وقت و هزینه خویش را صرف ساخت و ساز محتوا کیفیت خوب در مقیاس بالا می نمایند، می‌توانند ترازو بازدید آنلاین وبسایت خویش را به ترازو شایان توجه ی ارتقا دهند. بعضی وقتها این اشخاص شغل ساخت و ساز محتوا خویش را به یکی نیروی کار خویش واگذار میکنند درصورتی که که‌این فرد هیچ موضوع ای در ساخت محتوا کیفیت بالا ندارد. قضیه این میباشد که بیشتر بازاریابان تمرکز خویش را بر روی کمیت محتوا معطوف می نمایند، در حالتی که که محتوای باکیفیت ذیل سبب به تلاشهای بی سود بازاریابی گردد و یا این که حتی میتواند بر سکو بندی موتورهای جست و جو اثر منفی بگذارد.

راه‌حل این شغل این میباشد که هزینه ای را پرداخت کنیم و به اشخاص و نهادهای متفاوت توصیه ایجاد محتوا بدهیم. در پی به فواید پیشنهاد ایجاد محتوا و تاثیرات که به جا خواهد گذاشت خوا‌هیم پرداخت.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 132 تاريخ : پنجشنبه 2 تير 1401 ساعت: 15:18

پادکست آموزشی از نوع خودسازی

پادکست‌های خودسازی جزء مورد ها ابزار تولید محتوا موردعلاقه برای اکثری از اشخاص می باشند چون به‌راحتی می‌اقتدار آن‌ها‌را در نرم‌افزار روزمره خویش گنجاند. چه در هنگام رفت‌وآمد باشید و چه در هنگام ایفا شغل های روزمره خویش، می توانید به‌این پادکست‌ها گوش دهید. پادکست‌های خودسازی معمولاً دربردارنده قصه‌های الهام‌قسمت یا این که ترفندهای قابل‌به کار گیری‌ای می باشند که شخص می تواند آنها‌را اتخاذ کرده و در معاش روزانه خویش به عمل پیروزشود.

به‌تیتر‌نمونه Working یک پادکست ساخته‌گردیده به‌وسیله‌ی Slate میباشد که از گفتگو‌ها با متخصصان ایده پرداز تشکیل شده میباشد. این متخصصان در‌این پادکست درخصوص کارشان و فن‌ای که در آن علم آموزی‌کرده‌اند، حرف می‌نمایند. TED Talks Daily، پادکستی متشکل از TED (فناوری، سرگرمی و پیاده سازی) میباشد که به شنوندگان این قابلیت را می دهد تا به سخنرانی‌های کارکشته و قابل‌تأمل بوسیله بعضی از متفکران پر رنگ عالم گوش دهند.

مرجع مقالات ابزار تولید محتوا...
ما را در سایت مرجع مقالات ابزار تولید محتوا دنبال می کنید

برچسب : ابزار تولید محتوا, نویسنده : حجت عسکری بازدید : 123 تاريخ : چهارشنبه 1 تير 1401 ساعت: 15:54

خبرنامه

عضویت

نام کاربري :
رمز عبور :